Reklamasjon & Service
Du har alltid 2 eller 5 års reklamasjonsrett på produktene, som du handler hos Tretti.
Dersom det er mer enn 2 eller 5 års reklamasjonsrett, framgår det av produktet, da dette er en garanti som gis av produsenten.
Dersom produktet ditt er overskredet 2 eller 5 års reklamasjonsrett, og ikke er dekket av en ekstra garanti, er det fortsatt mulig å få det reparert mot betaling, gjennom produsentens servicesenter. Finn produsenten din nedenfor.
Reklamasjon på mindre produkter eller utemiljø produkter
Slik gjør du det
1) Fyll ut reklamasjonsskjemaet på hjemmesiden vår, legg ved bilder og beskriv feilen eller mangelen.
2) Når vi har mottatt henvendelsen din, behandler vi den så snart som mulig og senest innenfor 1 virkedag. Vi kontakter deg deretter på telefon eller via e-post
Reklamasjon på hvitevarer
Slik gjør du det
1) Ta kontakt med produsenten (se oversikten nedenfor).
2) Ha kjøpskvitteringen og et bilde av typeskiltet på produktet klart. Se hvor du finner typeskiltet her
3) Deretter vil produsenten hjelpe deg med å finne feilen, bestille reservedeler, eller reparere produktet hjemme hos deg.
Hvis produsenten ikke finner en feil på produktet, eller fastslår at feilen skyldes feil installasjon eller bruk, skal du eventuelt betale for reparasjonen.
Finn din hvitevareprodusent
Finner du ikke produsenten av hvitevaren din i listen nedenfor? Da kan du fylle ut følgende reklamasjonsskjema.
Kontakt SILVERLINE
Telefonnummer: 22 12 08 09